fredag, juni 19, 2009

Glad midsommar!

Jag hoppas på en fin midsommar för alla och envar!

Som vid alla högtider tänker man extra på alla som saknas... I min fantasi så önskar jag att Vendela och Vega springar omkring barfota i Sommarlandet med varsin blomsterkrans i håret. De har sällskap av alla andra som jag saknar så mycket.

Här på "jorden" har jag planerat och köpt en tygkrans med blommor till Ville. Vilda och jag ska göra en riktigt krans av blommor och Vilda är glad för hon har fått nya kläder till idag. Vi åker till graven och sätter en liten midsommarstång i trä innan vi åker till själva midsommarfirandet.

Stor midsommarkram!

/Elisabeth

2 kommentarer:

  1. stor kram till er också!

    SvaraRadera
  2. hi, hi...skrattade åt kommentaren att du målat dig blå under ögonen!

    Jag har också tänkt extra på Ruth och Astrid, såg dem framför mig i för stora kransar i ringen av alla hoppande små grodor...

    Hoppas det inte alltid ska kännas så oändligt tungt. Din blogg ger mig lite hopp under vingarna.

    Kramar Johbur

    SvaraRadera