lördag, februari 28, 2009

Hjälp, nu är Greklandsresan bokad!

Jag har inte riktigt hunnit fatta det ännu, men jag ska åka till Grekland i sommar på bröllop! Helt själv, utan familjen då barnen är för små för att klara av värmen i juli där. Och av ekonomiska skäl också givetvis, då man inte blir rik på att varit sjukskriven och sedan föräldraledig.

Det är Louise på Spädbarnsfondens kansli som ska gifta sig med sin drömprins och jag ska vara med som gäst och även som fotograf. Jag är så glad att Louise och jag lärt känna varandra och tillsammans skämtar vi om att vi är den dynamiska duon. Jag vet inte hur många telefontimmar vi spenderat tillsammans :-)

Aaah! Jag kan knappt fatta det! Grekland! Sist jag var utomlands var 2002 på Peters och min förlovningsresa till Madeira med Vendela i magen. Innan dess åkte jag Europa runt på motorcykel med min f.d. men förutom Madeira har jag aldrig varit på charterresa och definitivt aldrig rest utomlands själv! Nu ska jag flyga tur och retur till Grekland OCH vara borta från familjen en hel vecka! Jag har aldrig varit borta från familjen en hel vecka...

Louise hjälpte mig att boka resan så nu kan jag inte ångra mig. Jag kommer nog att gå runt här hela dagen och så smått försöka fatta att det ska bli verklighet :-) Sedan blir det att planera inför bröllopet och att läsa på mer om Loutraki, Heras tempel m.m.

Kolla gärna in blivande brudparets fina hemsida som de lagt ned oerhört mycket tid bakom: http://www.bramis.se/

/Chockad men glad Elisabeth

3 kommentarer:

  1. Åh så härligt för dig! Se då till att njuta av veckan. Oj vilken hemsida inför bröllopet.Häftigt!

    SvaraRadera
  2. Anonym7:56 em

    vad kul!!! grattis eller va man nu säger ;) /k

    SvaraRadera
  3. Anonym11:00 em

    Du är värd detta och mycket till efter allt som varit dem senaste månaderna med sjukskrivningar och sjuka barn samt hushållsarbete. /Tiger 37

    SvaraRadera